Padlógáz

Welcome  

 

.:::Kszöntés:::. 

 

.:::MENÜ:::. 

 

.:::Tuining leírások:::. 

 

VERSENYNAPTÁRAK

 

CHAT 

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 

Ösz látogatottság 

Indulás: 2004-06-23
 
.:::Motor infó:::.
.:::Motor infó:::. : Kriminális. Az új Bandit 650 és Bandit 650 S

Kriminális. Az új Bandit 650 és Bandit 650 S

  2005.01.26. 21:34

Nem csoda, hogy a 600 Bandit megalapozta saját hírnevét, mint osztályának egyik legnépszerûbb tagja. Kényelem, szabadság, sokoldalúság két keréken. Egyenletes járású, hatékony, négyhengeres motorblokk. Komfort, ergonómia, könnyû kezelhetõség és sportos stílus jellemzik.

GSF 650 / 650 S K5

 

Kriminális. Az új Bandit 650 és Bandit 650 S

Nem csoda, hogy a 600 Bandit megalapozta saját hírnevét, mint osztályának egyik legnépszerûbb tagja. Kényelem, szabadság, sokoldalúság két keréken. Egyenletes járású, hatékony, négyhengeres motorblokk. Komfort, ergonómia, könnyû kezelhetõség és sportos stílus jellemzik.

A Suzuki mérnökei mindezt felülmúlták. Az eredmény egy nagyszerû gép 56 ccm-rel növelt lökettérfogattal: bemutatkozik a 2005-ös Bandit 650 és Bandit 650 S. 656 ccm-es lökettérfogatú motorblokk amely bõséges, ugyanakkor jól kezelhetõ teljesítményt biztosít széles fordulatszám-tartományban. Mindez eredeti-új köntösbe csomagolva, állítható kormánnyal és ülésmagassággal, ugyanakkor kisebb összsúllyal, valamint ABS-szel szerelt változatban is. Készen áll arra, amit csinálni szeretnél. Akár egy rövid útra a városban, egy vidéki túrára vagy éppen egy többhetes nyaralásra. Egyedül vagy egy baráttal. Ellopva sok-sok rajongó szívét, ami - legalább is a versenytársak szerint - kriminális.

 


Nagyobb motor, még bõségesebb teljesítmény

A Suzuki Bandit blokkja olyan fejlesztéseket rejt, mint a SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Materials - vagyis a Suzuki speciális hengerfal bevonata) valamint a SACS (Suzuki Advanced Cooling System - Suzuki levegõ-olaj hûtésrendszer), amely nagy múltra tekint vissza, és kiállta az idõ próbáját. A legegyszerûbben kifejezve négy henger, hengerenként négy szeleppel, dupla vezérmûtengely, felülvezérelt felülszelepelt elrendezéssel, valamit hatsebességes erõátviteli rendszer. 65,5 mm-es furat, 48,7 mm-es löket, 656 ccm, valamint 0,744:1 furat-löket arány.

Az újraformált, domború, öntött-alumíniumötvözet dugattyúk, 10,5:1 sûrítési arányt biztosítanak, a fölsõ kompressziógyûrûk midegyikét crome-nitrid bevonattal láttak el. Az új bevonat vékonyabb erõsebb és tartósabb a hagyományos króm bevonatokhoz képest. A nagyobb lökettérfogat több erõt biztosít az alsó és középsõ fordulatszám-tartományokban, jobban reagál a gázadásokra, ezáltal csökken a reakcióidõ, valamint a nagyobb teljesítménynek köszönhetõen a kigyorsítás is erõteljesebb a többi középkategóriáshoz képest.

Mindegyik hengerhez egy-egy 32mm-es Keihin CVR 32 porlasztó valamint elektronikus pillangószelep-állás érzékelõ kapcsolódik, ez utóbbi lehetõvé téve a motorelektronika számára hogy a gyújtást a pillangószelep nyitáshoz hangolhassa, csökkentve ezzel a reakcióidõt.

Az új, könnyített 4 az egybe rozsdamentes acél kipufogórendszer katalizátort is magában foglal, csökkentve ezzel a károsanyag kibocsátást, valamint ellátták a Suzuki speciális PAIR rendszerével (Suzuki Pulsed AIR - Szakaszos, másodlagos levegõ-befecskendezõ), a károsanyag-kibocsátás további csökkentése érdekében. A PAIR rendszer tiszta levegõt enged a kipufogó-csatornába, hogy elégesse a robbanás után fennmaradt szénhidrogéneket.

A 2005 Bandit két friss verzióban kerül piacra. A hagyományos 650 idom nélküli, a 650S pedig a fejidomos változat. Mindkét verzió lényege a blokk illetve a váz, amelyeket mindkét motornál rendkívül attraktívra terveztek. A Bandit 650 integrált vázburkolatot kapott, a kormánynyak és a tank közé, valamint egy áramvonalas sportos elemet a fényszóró és a mûszerek közé. A Bandit 650 S egy kompakt, divatos fejidommal látták el, amelybe integrálták a V alakú dupla elsõ fényszórókat. A tervezéskor használt szélcsatorna pedig lehetõvé tette az idomok légterelõ képességének tökéletesítését, csökkentek a turbulenciák, hatékonyabbá téve ezzel az idomzatot. A magasított plexi opcióként rendelhetõ. A benzintank 578 mm hosszú, ez 30 mm-rel rövidebb, mint a korábbi verziónál, segítve ezzel a még tökéletesebb üléspozíció kialakítását. A tank -legnagyobbként az osztályában- 20 liter térfogatú. Az ülésmagasság 20 mm-nyit állítható 770 és 790 mm között. Szintén állítható a kormánymagasság, 10 mm-rel, így minden motoros saját magára szabhatja a motorját. A kompakt farokidom lehetõvé teszi opcionális nyeregtáska felszerelését.




ABS-szel vagy anélkül

Mindkét modelltípus rendelhetõ ABS-es változatban is. A digitálisan vezérelt ABS figyelemmel követi a fékkarra ható erõt illetve a kerék sebességét, és összehangolja a fékerõt az út tapadási tulajdonságaival. Mindkét verzión (az ABS-esen és az anélkülin egyaránt) elöl 290 mm-es kéttárcsás fékek kétdugattyús féknyergekkel, hátul 240 mm-es tárcsák, és a korábbinál kompaktabb, 2 dugattyús féknyergek dolgoznak. Mindkét modell analóg fordulatszámmérõvel, digitális kilométerórával szerelt, ez utóbbi kijelzi emellett a megtett távot, az üzemanyag visszajelzõt, valamint egy órát. A ledes kijelzõk az üres-helyzetjelzõt, az olajnyomás-visszajelzõt, a reflektor bekapcsolt állapotát jelzik. Amikor a jármû nem mozog, a kilóméteróra helyén a GSF modellnév jelenik meg.

A váz dupla bölcsõváz, nagy szilárdságú acél csõbõl. A hátsó lengõkar téglalap keresztmetszetû szelvénybõl került kialakításra, a hátsó lökésgátló a lengõkarhoz progresszív himbarendszerrel kapcsolódik.

A tengelytáv 1440, a villaszög 26 fok az utánfutás 108 mm. A 41 mm átmérõjû hagyományos elsõ villák esetében újdonság az állítható rugóelõfeszítés. Könnyûfém, alumínium öntvény kerekek, 17" méretben. Mindkét modell esetében alapfelszereltség mind az oldaltámasz, mind a középsztender.

 

Sokoldalúság, kényelem stílus

Nagyobb szabadság, nagyobb erõ, nagyobb teljesítmény. A 2005 Bandit 650 és 650 S mindenben többet nyújt, mint az eredeti Bandit, a Suzuki valaha gyártott legnépszerûbb középkategóriás modellje. Annyival többet, hogy a versenytársak szerint az már-már kriminális. Akármit is tennél egy középsúlyú utcai motor nyergében, a Bandit készen áll rá. Szerezd meg még ma.





 

Mûszaki adatok

motor típusa: 4 ütemû, léghûtéses, DOHC, 4 hengeres
lökettérfogat: 656 ccm
teljesítmény:
nyomaték:
furat x löket: 65,5 x 48,7 mm
sûrítési viszony:
keverékképzés: Keihin CVR 32 karburátor
váltó: 6 sebességes mechanikus
villaszög,utánfutás: 26 fok / 108 mm
váz: Dupla bölcsõ acél váz
teljes hossz: 2110 mm
teljes magasság: 1090/1235 mm
teljes szélesség: 770 mm
tengelytáv: 1440 mm
hasmagasság: 135 mm
ülésmagasság: állítható, 770-790 mm
száraz tömeg: 201/204 kg
felfügesztés: elöl: 41 mm-es teleszkóp, tekercs-rugó, teljesen állítható
rugó-elõfeszítés
hátul: központi rugóstag, olajcsillapítás, tekercsrugó, 7 állásban állítható
rugóelõfeszítés, csillapítás 4 fordulatban állítható
fék: elöl: 2 dugattyús féknyergek, 290 mm-es tárcsával
hátul: 2 dugattyús 240 mm-es tárcsával
abroncsok:
gyújtás:
üzemanyagtartály: 20 liter
színek: fekete
ezüst
piros
kék

 

Üdv

 

Vekker

 

Számláló

TRY.HU
 

Boldog névnapot!

 

Naptár 2005

2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 

Víszaszámolás

Csak hónap, nap, óra, perc és mp van hátra Újévig!!!
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

UTOLSÓ MÓDOSÍTÁS

 

<bgsound src="http://www.lord01.extra.hu/k.mp3" loop=1>
Webstyle produced NavBar hitetlenhomepage
Vendégkönyv Képek Hirek/Cikkek Autó tuning Versenynaptárak

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?